Połączenia, a wirtualna centrala

By | Luty 27, 2017

Nowoczesność w firmie i biurze to między innymi posiadanie wirtualnej centrali w chmurze. Wirtualna centrala kiedyś była czymś trudno dostępnym i raczej drogim, dzisiaj abonament za jej użytkowanie jest dostępny a firma, która ją posiada znacznie podnosi swój prestiż. W jaki sposób?

Co to jest wirtualna centrala?

To prosta przemiana zwykłego, tradycyjnego numeru w proste rozwiązanie, znacznie usprawniające komunikację pomiędzy pracownikami danej firmy jak również z jej klientami. Dzięki temu rozwiązaniu możliwa jest telekonferencja, poczta głosowa, fax przez internet, nagrywanie rozmów czy warunek czasowy. Zainstalowanie centralki wirtualnej umożliwia pełną kontrolę nad połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi z firmy. Kontrolujemy w ten sposób nie tylko przebieg każdej rozmowy, ale także koszty wszystkich prowadzonych rozmów. Poprzez włączanie zapowiedzi, stworzenie IVR, włączenie faksu, utworzenie czasu oczekiwania, klienci sami mogą wybrać kolejne numery wewnętrzne firmy lub w trakcie oczekiwania na połączenie nie być odrzuconym.

Jakie zalety ma to rozwiązanie?

Wirtualna centrala znacznie pomaga nam w prowadzeniu telekonferencji, która może być rozmową z prawie 15 osobami w jednym czasie, nawet prowadzoną z zagranicą. Dzięki takiej opcji możemy rozpowszechnić numer swojej firmy za granicą i otrzymywać połączenia od zagranicznych klientów lub kontrahentów. Centralka wirtualnej centrali pomoże prowadzić każdy rodzaj call center, w każdej chwili możemy zarejestrować treść prowadzonej rozmowy, po to by w późniejszym okresie prześledzić jej treść. To proste urządzenie jest urządzeniem znacznie poprawiającym system połączeń w danej firmie i usprawniającym je w każdej z możliwych opcji. Zwykły stacjonarny numer staje się numerem o wielu możliwościach, po zdecydowaniu się na zainstalowanie w firmie wirtualnej centrali. Pracownicy i klienci danej firmy nie są już ograniczeni w kwestii nowoczesności połączeń. Dlatego też wirtualna centrala jest dobrym rozwiązaniem.

Category: IT Tagi: