Serwis komputerów Gliwice: o czym należy pamiętać otwierając własny seriws?

By | Lipiec 23, 2017

Otworzenie własnego serwisu komputerowego jest bardzo opłacalną inwestycją. Samo jego prowadzenie może generować bardzo wysokie zyski związane z tym, że aktualnie komputery są bardzo popularnym urządzeniem i ich naprawianie występuje bardzo często. Jeżeli jednak ktoś zdecyduje się na otworzenie takiego serwisu, to powinien zwrócić uwagę na parę bardzo istotnych kwestii.

Start-up

Przede wszystkim trzeba posiadać odpowiednio wysoki kapitał aby otworzenie serwisu było możliwe. Można oczywiście złożyć wniosek o dofinansowanie z Unii Europejskiej, ale niestety ale trzeba również posiadać jakiś wkład własny w tym. Unia Europejska nie finansuje całej inwestycji. Ponadto trzeba wybrać odpowiednie miejsce, aby było na tyle widoczne, żeby znajdowali się klienci. Najlepszym miejscem jest centrum miasta. Jeżeli jednak znalezienie takiego miejsca sprawia wiele kłopotów, to ważne jest zapewnienie odpowiedniej reklamy. W tym celu można pisać ogłoszenia w Internecie, czy w gazecie, które mogą brzmiąc następująco „serwis komputerów Gliwice„.

Marketing w firmie

Ponadto dobrym sposobem jest również zatrudnienie osób do roznoszenia ulotek po domach. W pierwszych miesiącach funkcjonowania serwisu reklama jest najważniejsza. To za jej sprawą ostatecznie klient jest w stanie dowiedzieć się o istnieniu nowo powstałego serwisu. Początkowo warto również zaniżać w jakimś stopniu ceny usług, aby mogły być one postrzegane jako konkurencyjne w porównaniu z innymi serwisami znajdującymi się w okolicy. Oprócz tego bardzo ważne jest dobranie kadry pracowniczej – mówią osoby, które prowadzą własny
serwis komputerów Gliwice. Osoby zatrudnione w takim serwisie powinny posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności związane z naprawą komputerów. Klienci będą wracać do serwisu tylko w momencie kiedy będą zadowoleni z jakości świadczonych w nim usług. Dlatego też tak ważne jest odpowiednie wybranie pracowników, którzy będą zajmowali się zarówno obsługa klienta, jak naprawą. Pracownicy są etykieta firmy, dlatego też ważne jest również odpowiednie podejście do klienta. Powinni zachowywać się kulturalnie i służyć pomocą.